باشگاه فرهنگی ورزشی توحید

باشگاه جودو ( پایگاه قهرمانی جودو کرج ) 柔道 JUDO

باشگاه فرهنگی ورزشی توحید

باشگاه جودو ( پایگاه قهرمانی جودو کرج ) 柔道 JUDO

منشور اخلاقی و سوگند نامه جامعه جـودو جمهوری اسلامی ایران

"منشور اخلاقی و سوگند نامه جامعه جـودو جمهوری اسلامی ایران"

1- احترام به ارزشهای جامعه اسلامی از الزاماتی است که همواره آنرا رعایت نموده و هیچگاه مغایر با آنها رفتار نخواهم کرد .
2- ادای فریضه نماز را در اول وقت بر خود فرض نموده و همواره به آن عمل نمایم.
3-بر خود وظیفه میدانم احترام به دیگران را بعنوان یک اصل قلمداد نموده و همواره در هر شرایطی آن را سرلوحه کار خود قرار دهم .
4- هرگز فراموش نخواهم کرد جایگاه امروز خود را مدیون چه کسانی هستم و بعد از این چگونه این زحمات را جبران نمایم.
5- صداقت در گفتار و کردار ، پرهیز از غیبت کردن از تاکیدات شرع مقدس اسلام است سوگند می خورم که خارج از صداقت حرفی نزنم و عملی انجام ندهم .
6- اتحاد ملی و همبستگی آحاد جامعه بویژه جامعه جودو کشور از الزامات است. سوگند یاد می کنم از  رفتاری که موجب گسست همبستگی شود پرهیز نمایم.  (بقیه در ادامه مطلب)
ادامه مطلب ...

بازی بسیار جذاب و مبارزه ای جودو – David DouiLLet Judo

بازی بسیار جذاب و زیبای گرافیکی مبارزه ای جودو . یک بازی رزمی و زیبا با گرافیک سه بعدی برای کامپیوتر می باشد که دارای انواع مسابقات و هنرهای رزمی زیبا با فن های متفاوت می باشد.مکانهای متفاوت برای مبارزه و تست و تمرینهای آموزنده و حرفه ای از مزایای این بازی می باشد. اگر طرفدار بازی های رزمی ورزشی هستید حتما این بازی جذاب را از دانلودها دریافت کنید.

 

سیستم مورد نیاز :
۱٫۸GHz Intel Pentium III

512MB of RAM


مسابقات قهرمانی جودو ایران به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، قرار بود این مسابقات اول و دوم بهمن ماه به میزبانی سالن آبفای تهران برگزار شود که به دلیل مشکل سالن و نبود خوابگاه به وقت دیگری موکول شد.
بر اساس هماهنگی های صورت گرفته از سوی فدراسیون جودو، اصفهان میزبانی این رقابت ها را پذیرفته است؛ اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست.
با اینکه اعلام شده بود که اردوی تیم ملی قبل از مسابقات قهرمانی کشوری تشکیل می شود، علیرضا امینی رئیس فدراسیون از برپایی آنها بعد از رقابت های اصفهان خبر داد.
وی گفت: ممکن است تغییرات جزئی در ترکیب کادر فنی تیم ملی داشته باشیم که تا 2 هفته آینده صورت می گیرد.
اردوی فصلی و استاژ فنی مربیان تیم ملی برای استان ها نیز یک روز بعد از مسابقات کشوری در همان اصفهان برگزار می شود.


منبع: www.farsnews.com (خبرگزاری فارس)

دعوت سرلک برای تمرین با جودوکاران هلندی

هلندی‌ها از وحید سرلک دعوت کردند تا مدتی را با تیم ملی جودو آنها تمرین کند.
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، وحید سرلک در مسابقات جهانی هلند توانست به مقام پنجم برسد و در جام "جیگاروکانو" نیز جودو کار صاحب‌نام اتریشی را مغلوب خود کرد.
در همین راستا کادر فنی تیم ملی هلند از او دعوت کرده تا مدتی را در این کشور با جودوکاران ملی هلندی تمرین کند.
همچنین قرار است این جودوکار فصل آینده در تیم "آخن" در بوندس لیگای آلمان مبارزه کند.
گفتنی است؛ این تیم در فصل جاری در رده چهارم بوندس لیگا قرار دارد و سرلک از اواخر فروردین ماه سال بعد برای این تیم مبارزه خواهد کرد.
منبع:  www.ipna.ir (خبرگزاری ورزش ایران)

رده بندی کشورهای دارنده مدال جودو در تاریخ المپیک

در این مطلب مدالهای کسب شده زنان و مردان تاریخ المپیک در رشته جودو به تفکیک کشورها آمده است. رتبه بندی کشورها بر اساس روش مدال شماری المپیک می باشد ٬ به این صورت که شمارش با تعداد مدالهای طلا٬ نقره و سپس برنز انجام شده است.
http://www.geekologie.com/2007/05/23/beinjing-olympic-medals-2.jpg
در این رده بندی ۵۰ کشور موفق به کسب مدال  شده اند که در بین آنها ژاپن٬ فرانسه و کره جنوبی به ترتیب جایگاه اول تا سوم را کسب کرده اند. نکته قابل توجه اختلاف بین رتبه اول و رتبه های بعدی جدول می باشد به نحوی که ژاپن به تنهایی ۳۵ مدال طلا از کل ۱۰۹ طلای توزیع شده را بدست آورده که رقم قابل توجهی می باشد.  فرانسه و کره جنوبی هم به ترتیب ۱۰ و ۹ مدال طلا گرفته اند. ۵ کشور انتهای جدول هم تنها موفق به کسب یک مدال برنز شده اند. متاسفانه کشور عزیزمان ایران ٬ تا کنون مدال المپیک در رشته پرطرفدار المپیکی جودو کسب نکرده است. در مجموع نیز ۴۳۵ مدال توزیع شده است که از نظر تعداد هم ژاپن با کسب ۶۵ مدال طلا٬ نقره و برنز در جایگاه اول قرار دارد.
جدول کامل را در ادامه مطلب ببینید.
منبع: en.wikipedia.org (ویکیپدیا)
ادامه مطلب ...

خداحافظی قهرمان جودوی گرجستان در سن 27 سالگی

"ایراکلی تیسر کیدزه" قهرمان مسابقات جهانی 2007 جودو و قهرمان 90- کیلوگرم جودوی المپیک 2008 پکن از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، این قهرمان جودوی گرجستانی قرار است تا پس از شرکت در مسابقات جودوی گرنداسلم پاریس که فوریه امسال در پاریس برگزار خواهد شد در سن 27 سالگی رسما از دنیای قهرمانی خداحافظی کند. 

گفتنی است؛ وی پیش از آن در مسابقات جام جهانی Tbilisi در اواخر ژانویه حضور  خواهد یافت. 

این قهرمان گرجی در این خصوص گفت: من تاکنون موفق به کسب عنوان قهرمانی جهانی و قهرمانی جودوی المپیک شده ام بنابر این تصور می کنم هیچ انگیزه ای برای تداوم حضور در عرصه قهرمانی جودو نداشته باشم. 

لازم به ذکر است؛ "ایراکلی" نخستین نشان بین المللی خود را در جریان مسابقات جام جهانی 2007 در پراگ کسب کرد. وی در مسابقات جهانی 2007 برزیل با پیروزی مقابل "ایلیاس ایلیادیس" قهرمان شاخص جودوی جهان، مدال طلا را از آن خود کرد. همچنین این قهرمان جودوی گرجستان در مسابقات جهانی تیمی سال 2007 توکیو مجددا به مقام قهرمانی دست یافت. 

منبع:  www.ipna.ir (خبرگزاری ورزش ایران)

حضور تیم منتخب جودوی نابینایان در هفته دوم لیگ جودو

 هفته دوم لیگ دسته اول جودوی باشگاههای کشور فردا (پنجشنبه 24 دیماه) در سالن آبفای تهران برگزار می شود که تیم منتخب جودوی نابینایان هم در این رقابتها به مصاف حریفان خود می رود. 

 به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، لیگ جودوی دسته اول کشور با حضور تیمهای عقاب نهاجا، هیات ایلام، هیات قزوین، جوانان چناران، هیات کهکیلویه و بویر احمد و تیم منتخب جودوی نابینایان برگزار می شود که تیم منتخب نابینایان در هفته دوم به مصاف تیمهای هیات قزوین، جوانان چناران و کهکیلویه و بویر احمد می رود.

در حال حاضر و تیمهای عقاب نهاجا با 9 امتیاز صدرنشین این رقابتهاست.

گفتنی است؛ با توجه به همکاری تیمهای حاضر در لیگ مسابقاتی که بین تیمهای منتخب جودوی نابینایان با جودوکاران بینا برگزار می شود طبق قوانین نابینایان انجام می گیرد.  

منبع: www.ipna.ir (خبرگزاری ورزش ایران)