باشگاه فرهنگی ورزشی توحید

باشگاه جودو ( پایگاه قهرمانی جودو کرج ) 柔道 JUDO

باشگاه فرهنگی ورزشی توحید

باشگاه جودو ( پایگاه قهرمانی جودو کرج ) 柔道 JUDO

تاثیر ورزش منظم در کاهش اضطراب

مطالعات نشان داد: ورزش منظم، اضطراب بیماران را تا 20 درصد کاهش می‌دهد.
اضطراب که اغلب با یک بیماری مزمن توام است، می‌تواند کیفیت زندگی بیمار را کاهش داده و موجب شود که تمایل فرد برای دنبال کردن روند درمانش کاهش پیدا کند. اما نتایج بررسی جدید محققان دانشگاه جورجیا در آمریکا نشان داد که ورزش منظم به میزان قابل توجهی این علائم اضطراب را کاهش می‌دهد.

http://i28.tinypic.com/b7fb54.jpg

ادامه مطلب ...

ژاپن قهرمانی مسابقات جودوی جهانی تونس

تهران - جودوکاران ژاپن مقام نخست رقابت های جایزه بزرگ تونس که ورودی بازیهای المپیک 2012 لندن بود را با اقتدار از آن خود کردند.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا، رقابت های جودوی جایزه بزرگ تونس که اولین پیکار دارای امتیاز ورودی المپیک لندن محسوب می شد طی روزهای 17 الی 19 اردیبهشت ماه در تونس برگزار شد.
348 ورزشکار از 43 کشور در این رقابتها بر روی تاتامی رفتند و تمامی کشورهای مطرح به غیر از کره جنوبی در تونس حاضر بودند.
در بخش مردان این مسابقات تیم ملی ژاپن مطابق انتظار با کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم های اوکراین و ازبکستان سکوهای دوم و سوم را به دست آوردند.

ادامه مطلب ...

بازگشت آرش میراسماعیلی به دنیای قهرمانی

رییس فدراسیون جودو گفت:‌ پس از ابراز تمایل " آرش میراسماعیلی " برای بازگشت به تیم ملی و موافقت کمیته فنی فدراسیون جودو، وی به دنیای قهرمانی باز می‌گردد.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل سازمان تربیت بدنی، این قهرمان جودوی جهان که پس از بازی‌های المپیک 2008 پکن از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده بود با نظر کمیته فنی فدراسیون جودو و ابراز تمایلش برای بازگشت به ورزش قهرمانی دوباره به تیم ملی باز می‌گردد.
علیرضا امینی با تایید این خبر گفت: پس از ابراز تمایل میراسماعیلی برای بازگشت دوباره به صحنه رقابت ها ، فدراسیون نیز با این درخواست موافقت کرد.
میراسماعیلی جودوکار سابق وزن 66 کیلوگرم ایران در رویدادهای مختلف برای کشورمان افتخار کسب کرده است .

قهرمانی سایپای کرج در مسابقات جودوی سوریه

تیم جودوی سایپای کرج، نماینده کشورمان، قهرمان پیکارهای بین‌المللی جام ریاست جمهوری سوریه شد.

روز جمعه (27 فروردین) و در آخرین روز این رقابت‌ها که در اوزان 90، 100 و به اضافه 100 کیلوگرم ادامه یافت، مسعود جلیلوند و مجتبی اکبری، جودوکاران تیم سایپا که به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها حضور داشتند، مقابل ورزشکاران سوریه به پیروزی رسیدند و نشان‌های طلای اوزان 90 و 100 کیلوگرم را به گردن آویختند.

در وزن به اضافه 100 کیلوگرم هم قاسم اردبیلی که از راه‌یابی به رقابت پایانی این دوره از مسابقات بازماند ، در جای سوم ایستاد و نشان برنز گرفت.

در این وزن ورزشکارانی از مصر و سوریه به ترتیب نشان‌های طلا و نقره را به خود اختصاص دادند.

به گزارش شبکه خبر، تیم جودوی سایپا که روز پنجشنبه هم دو نشان طلا در اوزان 60 و 73 کیلوگرم و یک نشان نقره در وزن 66 کیلوگرم به دست آورده بود، روز جمعه با دریافت دو نشان طلا و یک برنز، در مجموع 6 نشان، قهرمان مردان پیکارهای بین‌المللی جام ریاست جمهوری سوریه شد.

سوریه هم که با سه تیم در این رقابت‌ها حضور داشت، با یک طلا ، چهار نقره و دو برنز در جای دوم ایستاد.