باشگاه فرهنگی ورزشی توحید

باشگاه جودو ( پایگاه قهرمانی جودو کرج ) 柔道 JUDO

باشگاه فرهنگی ورزشی توحید

باشگاه جودو ( پایگاه قهرمانی جودو کرج ) 柔道 JUDO

گفتگو با یزدانی

خبرگزاری فارس: رئیس اسبق فدراسیون جودو گفت: اگر بخواهیم بازهم همه تمرکز خود را روی مهره‌های سابق تیم ملی بگذاریم، جایی در دنیا نخواهیم داشت.
کاظم یزدانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: اشکال کار ما همین است که سال ها به افرادی محدود در جودو توجه کرده ایم؛ اگر بخواهیم همین کار را ادامه دهیم به جایی نمی رسیم.
وی ادامه داد: می توانیم از تجربه آنها در تیم های ملی به عنوان مربی استفاده کنیم. به شخصه با بازگشت میراسماعیلی و آخوندزاده به دنیای قهرمانی موافق نیستم. دوران قهرمانی کاملاً مشخص است و وقتی سپری می شود دیگر نباید به آن بازگشتی داشت.
نایب رئیس اسبق فدراسیون خاطرنشان ساخت: این افراد می توانند برای رشد و پیشرفت دیگر مهره ها استفاده شوند. جودوی ایران نیاز به کارهای گسترده زیربنایی دارد که برنامه ریزی‌، اعتبار و پشتیانی فراوانی را می طلبد.

وی با اشاره به اینکه این رشته در آینده روند خوبی را طی خواهد کرد، افزود: یک سری از پیشکسوتان این رشته می کوشند تا انسجامی را در راس مدیریتی و فنی جودو ایجاد کنند. میان نفراتی مثل میراسماعیلی و کیهان با فدراسیون سوء تفاهم هایی وجود داشت که خوشبختانه رفع شد.
یزدانی تصریح کرد: تجربیات خوب امینی در 16، 17 سال حضور در فدراسیون جودو در کنار پیشکسوتان بستر خوبی را برای این رشته ایجاد خواهد کرد. شرایط کنونی یکی از بهترین فرصت ها برای جودو ایران است تا روند خوبی در بحث توسعه داشته باشد.
رئیس اسبق فدراسیون جودو به اینکه می توان به موفقیت این رشته در المپیک امیدوار بود اشاره کرد و افزود: با توجه به رقبای قدری که در قاره های مختلف داریم و نوع ورزش جودو موفقیت در آن خیلی سخت است؛ اما فکر می کنم با کار شبانه روزی و برنامه ریزی اساس می توانیم در المپیک حرفی برای گفتن داشته باشیم.
وی خاطرنشان ساخت: سال 65 که به فدراسیون جودو آمدم فقط یک مدال برنز آسیا داشتیم و بعد از 5 سال کار اساسی توانستیم در ویتنام قهرمان قاره کهن شویم. با کار و همت مضاعف همه چیز امکان پذیر است.
یزدانی در پاسخ به اینکه بعد از 5 سال قهرمان آسیا شدیم چطور در عرض 2 سال می توانیم در المپیک مدال بیاوریم گفت: ما مقام های پنجم و هفتم المپیک را داریم یعنی یک قدم تا مدال فاصله داریم. اگر در این مدت به لیگ های استانی، کشوری و مسابقات داخلی و خارجی اهمیت دهیم و استعدادیابی کنیم به نتیجه می رسیم.
وی درباره اینکه تیم ملی دوباره به 18 سال پیش بازگشته و هدایت دوباره حاج یوسف زاده و استفاده از ملی پوشان سابق اظهار داشت: اینکه از فرد با تجربه ای مثل حاج یوسف زاده دوباره استفاده شود، مشکلی ندارد؛ مهم برنامه ریزی، استعدادیابی و هزینه کردن درست است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد