باشگاه فرهنگی ورزشی توحید

باشگاه جودو ( پایگاه قهرمانی جودو کرج ) 柔道 JUDO

باشگاه فرهنگی ورزشی توحید

باشگاه جودو ( پایگاه قهرمانی جودو کرج ) 柔道 JUDO

مسابقات قهرمانی جودو نابینایان و کم بینایان جهان

تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان کشورمان با کسب 3 مدال نقره و یک برنز به کار خود در رقابت های جهانی آنتالیای ترکیه پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این رقابت ها که با حضور 250 ورزشکار از 35 کشور جهان طی روزهای سوم تا هفتم فروردین ماه سال جاری در شهر آنتالیای ترکیه برگزار شد، تیم هفت نفره ایران موفق به کسب 3 مدال نقره و یک برنز شد.


در وزن 60 کیلوگرم حبیب الله ایگدر از خوزستان به مقام دوم این رقابت ها دست یافت، محمد علی شنایی از خوزستان در دیدار نهایی مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره بسنده کرد، حمزه ندری از لرستان در وزن 100+ پس از پیروزی مقابل حریفی از چین در دیدار نهایی مغلوب و صاحب گردن آویز نقره شد.
حامد علیزاده از خراسان رضوی نیز در وزن 100 کیلوگرم پس از پیروزی مقابل حریفی از آلمان در دیدار رده بندی به مدال برنز این رقابت ها دست یافت. رضا گل محمدی از آذربایجان شرقی در وزن 66 کیلوگرم به مقام هفتمی بسنده کرد و سید امیر میرحسن نتاج از مازندران در وزن 90 کیلوگرم مقابل حریفی از مغولستان تن به شکست داد و به مقام پنجمی این رقابت ها رسید.
همچنین هانی عساکره از خوزستان که در دور اول رقابت ها موفق به پیروزی مقابل حریفی از ژاپن شده بود در دیدار دوم خود مقابل حریفی از بلاروس از ناحیه گردن مصدوم شد و نتوانست در ادامه مسابقات شرکت کند.
گفتنی است تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان کشورمان را علیرضا امینی به عنوان سرپرست، خسرو گل کار به عنوان سرمربی و ناصر قراگزلو به عنوان مربی در این رقابت ها همراهی کردند.
لازم به ذکر است کاروان تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان ایران روز سه شنبه هفته جاری (10 فروردین) وارد تهران خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد