باشگاه فرهنگی ورزشی توحید

باشگاه جودو ( پایگاه قهرمانی جودو کرج ) 柔道 JUDO

باشگاه فرهنگی ورزشی توحید

باشگاه جودو ( پایگاه قهرمانی جودو کرج ) 柔道 JUDO

احسان رجبی: باید به ورزشکاران حق داد که جذب جودو نشوند

خبرگزاری فارس: جودوکار وزن 100+ کیلوگرم ایران گفت: در شرایط فعلی باید به ورزشکاران حق داد که جذب این رشته نشوند.

احسان رجبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: در لیگ امسال با میقات الرضا مبارزه کردم، این تیم با اینکه از شرایط خوبی برخوردار بود و چند ملی پوش داشت؛ اما چهارم شد.
وی با اشاره به مبلغ قرارداد تیم های جودو خاطرنشان ساخت: قراردادم به عنوان یک ملی پوش و بعد از سال ها حضور در لیگ جودو 6 میلیون تومان بود که تا حالا فقط 2 میلیون آن پرداخت شده است.

ملی پوش سنگین وزن ایران تصریح کرد: در لیگ های رزمی دیگر به مراتب دستمزد نفرات بیشتر است؛ خیلی از جودوکاران امسال در لیگ بدون پول مبارزه کردند.
رجبی تاکید کرد: نداشتن تبلیغات و اسپانسر (حمایت کننده مالی) چنین لیگی را به وجود می آورد، ورزشکاران حق دارند که جذب این رشته نشوند.
جودوکار سنگین وزن ایران درباره تمرینات تیم ملی گفت: برای اینکه درخصوص حضورم در تیم ملی حرف و حدیثی وجود نداشته باشد از مسابقات استان تهران شروع کردم و توانستم بعد از موفقیت در رقابت های کشوری به اردوی تیم ملی راه یابم.
وی افزود: تا حالا در وزن 100+ کیلوگرم این مسابقات مبارزه نکرده بودم و خوشبختانه خوب ظاهر شدم.اردوی اول ما در سالن برق میدان شهدا برگزار شد که در آنجا مشکل خوابگاه داشتیم و همگی مجبور بودیم در 2 اتاق بخوابیم.
رجبی یادآور شد: قرار است اردوی بعدی خود را از 15 فروردین ماه در آکادمی آغاز کنیم؛ رئیس فدراسیون جودو تازه آمده و تا بخواهد برنامه ها را به طور جدی دنبال کند، کمی طول می کشد.
دارنده مدال برنز آسیا گفت: بعد از بازگشت از رقابت های آسیایی در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده ام و درحالیکه کشورهای دیگر مدام در رقابت های بین المللی شرکت دارند، قرار است ما اردیبهشت سال آینده در رقابت های سهمیه المپیک تونس شرکت کنیم.
وی در پاسخ به عدم حضور رودکی در اردوهای تیم ملی گفت: او در اردوها حضور ندارد؛ اما برای تونس این کادر فنی است که افراد را انتخاب می کند، ممکن است رودکی به جای من در این وزن اعزام شود. از آنجا که افراد باید سهمیه را کسب کنند کار سختی داریم.
رجبی افزود: باید در میادین مختلف شرکت کنیم و اینکه چه کسی کجا برود، خیلی مهم است. من در اردوها نیز با نداشتن حریف تمرینی مواجه هستم، معمولاً کسی حاضر نمی شود تا فقط برای اینکه حریف تمرینی باشد به اردو بیاید.
وی با اشاره به اینکه به خاطر مدال برنز آسیا 10 سکه دریافت کرده است، گفت: قهرمانان کوراش جهان مانند سایر قهرمانان جایزه گرفتند. آنها نیز از جودوکارانند و از این مسئله خوشحالم؛ اما هیچگاه مسابقات جهانی و حتی آسیایی جودو با کوراش قابل مقایسه نیست.
ملی‌پوش سنگین وزن جودو گفت: در جودو معمولاً 20 کشور در بخش آسیایی شرکت دارند؛ اما در کوراش جهان شاید 8 کشور حضور داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد