باشگاه فرهنگی ورزشی توحید

باشگاه جودو ( پایگاه قهرمانی جودو کرج ) 柔道 JUDO

باشگاه فرهنگی ورزشی توحید

باشگاه جودو ( پایگاه قهرمانی جودو کرج ) 柔道 JUDO

میران: تیم ملی جودو در مسابقات جایزه بزرگ تونس شرکت می کند

سرمربی تیم ملی جودوی بزرگسالان ایران گفت: برای آماده سازی مطلوب تیم ملی در رقابت های جایزه بزرگ تونس شرکت خواهیم کرد.   

سید محمود میران روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: زمان شروع رقابت های کسب سهمیه المپیک نزدیک است و باید با حضور در رقابت های بین المللی خود را آماده کنیم.
وی گفت: پیکارهای جایزه بزرگ تونس اوایل اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران نیز در این مسابقات شرکت می کند تا نفرات تیم ملی در این مسابقه محک مناسبی خورده و برای حضور در میادین بزرگ آماده شوند. 

 

سرمربی تیم ملی افزود: ترکیب تیم را برای حضور در تونس و همچنین پیکارهای کسب سهمیه المپیک به زودی اعلام می کنیم تا تمرینات تیم ملی هدفمند دنبال شود.
وی اظهار داشت: کادر فنی تمامی توان خود را به کار خواهد بست تا از امکانات موجود استفاده کرده و سهمیه مناسبی را برای حضور در المپیک 2012 لندن به دست آورد.
میران امکانات را لازمه اصلی آماده سازی یک تیم ورزشی دانست و افزود: امکانات و حضور در مسابقات مختلف است که باعث آماده سازی مطلوب تیم می شود و فدراسیون جودو نیز در حد توان خود تا به حال شرایط را برای ما فراهم کرده است.
وی در خصوص حضور وحید سرلک در تمرینات تیم ملی هلند گفت: سرلک فرصت مناسبی را در اختیار دارد که باید به بهترین شکل از آن استفاده کرده و به تجربیات خود بیافزاید و من نیز هیچ مشکلی با آن ندارم.
میران ادامه داد: از هر شرایط که به آماده سازی مطلوب نفرات کمک کند استقبال می کنم تا تیم ایران با وضعیت مناسب در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد