باشگاه فرهنگی ورزشی توحید

باشگاه جودو ( پایگاه قهرمانی جودو کرج ) 柔道 JUDO

باشگاه فرهنگی ورزشی توحید

باشگاه جودو ( پایگاه قهرمانی جودو کرج ) 柔道 JUDO

حضور جودوکاران باشگاه توحید در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 

 رئیس اداره تربیت بدنی کرج:

ورزشکاران کرجی در صف نخست راهپیمایی 22 بهمن حضور دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی کرج از آمادگی ورزشکاران این شهرستان برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خبر داد.  

علی فیروزگاه امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ورزشکاران ایران اسلامی که الگوی آنها امیرالمومنین علی (ع) است، با اقتدا به این رادمرد تاریخ همواره از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع کرده و هرگاه به حضور آنها در صحنه نیاز بود، در صف مقدم قرار داشته‌اند.

وی با اشاره به تعداد ورزشکاران شهید و ایثارگر که در طول انقلاب و همچنین هشت سال دفاع مقدس گفت: ورزشکاران ایران اسلامی هیچ‌گاه خود را جدای از ملت ایران ندانسته و حضور گسترده آنها در عرصه‌های مختلف نشان‌دهنده پایبندی و ایمان راسخ آنها به انقلاب و ولایت است.

معاون مدیرکل تربیت بدنی کرج با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن افزود: ایران اسلامی در شرایط حساسی داخلی و خارجی قرار داشته و چشمان دوست و دشمن به چگونگی حضور آنها در راهپیمایی این روز است.

فیروزگاه ادامه داد: ورزشکاران نیز همانند دیگر اقشار جامعه با درک صحیح شرایط فوق به طور قطع گسترده‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضور یافته و پاسخ قاطعی به توطئه‌های اخیر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب ملت ایران می‌دهند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران ساکن شهرستان کرج امسال نیز همچون سال‌های گذشته به وظیفه دینی و ملی خود در قبال اسلام و انقلاب عمل می‌کنند، تصریح کرد: ورزشکاران رشته‌های مختلف و همچنین هیئت‌های ورزشی فعال در شهرستان کرج در روزهای اخیر بارها آمادگی خود را برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله 22 اعلام کرده‌اند.

رئیس اداره تربیت بدنی کرج اعلام کرد: حضور ورزشکاران این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن بیشتر به صورت خود جوش بوده و آنها به همراه خانواده‌های خود در کنار مردم برای دفاع از آرمان‌های مقدس اسلام و انقلاب در راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند.

فیروزگاه خاطرنشان کرد: همچنین برخی از ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی از جمله رزمی‌کاران ساکن شهرستان کرج اعلام آمادگی کرده‌اند که با لباس‌های ورزشی در راهپیمایی حضور یافته و با این کار همبستگی خود را با ملت ایران اعلام و با رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ورزشکاران کرجی قاطعانه خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی می‌فهمانند که توطئه‌های آنها هیچ تاثیری در عزم و اراده ملت ایران نداشته و اگر نیاز باشد ورزشکاران ایرانی نیز برای مقابله با توطئه‌های آنها زیر پرچم ولایت، وارد عمل می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد